mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Visum & försäkring

Kategori: Allmänt

Idag fick jag tillbaka mitt pass med en visumstempel i. Så nu är visum fixat! :) 


Jag har även fixat en reseförsäkring. 
Jag har folksams hemförsäkring som gäller 45 dagar utomlands. Jag har förlängt den från den 46:e dagen tills jag kommer hem. Den förlängda försäkringen täcker upp allt som en vanlig hemförsäkring täcker och i den så ingår försäkring för träning och tävling. Den förlängda försäkringen kostar mig 1850 kr. 

Jag har även en försäkring på 45 dagar genom svenska budo & kampsportsförbundet. Den är gratis eftersom min klubb är ansluten dit. 

Känns skönt att kunna checka av visum och försäkring på "att göra listan". 

CHECK!! 



Kommentarer

  • mamma säger:

    Och så har du för första gången betalat en räkning via internetbanken, Vuxenpoäng till dej ;)

    Svar: Jajaaa jätte kul o se pengarna fladdra iväg ;)
    Gustav Karlbom

    2013-11-04 | 23:25:47
  • Mormor säger:

    Bra Gustav! Naturligtvis hoppas jag ju att inte något oförutsett ska hända dej. Men, man vet ju aldrig.........

    Svar: Nej precis..de är skönt att vara på den säkra sidan utifall något händer. :)
    Gustav Karlbom

    2013-11-05 | 18:36:41

Kommentera inlägget här: