mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Gymmet

Kategori: Allmänt

Tjenaaa! 

Idag på morgonen så var jag på gymmet och körde styrketräning.
När jag vaknade var jag inte ett dugg sugen på att träna men när jag väl kom dit så blev det ett riktigt bra pass. 
Jag körde bland annat bänkpress, chins, dips och sittande axelpress. Vikterna var inge speciellt men jag hade en riktigt bra känsla i kroppen och kände mig hyffsat stark. Då blir det lätt att träna när man känner det där fokus, att inget annat än gymmet spelar någon roll just då. 
Efter träningen. 

Idag innan träningen så vägde jag in mig på 92.8 kg. Jag har ett kortsiktigt mål att komma ner under 90 kg. Det långsiktiga målet är att komma ner till 85 kg innan jag kommer hem. Så nu är det slut på pizza, mcdonald och kfc. Bra och nyttig mat är det som gäller! 

Hehe :)

Jag sitter vid polen och skriver det här inlägget. Solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Riktigt skönt! 

// Gustav Karlbom














Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter underbart! Här är det grått o regnet hänger i luften, +1 grad. Men snön är nästan borta och vi går mot vår!!!

    2014-02-27 | 09:35:11

Kommentera inlägget här: