mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Djungelvandring & vattenfall

Kategori: Allmänt

Tjenare.
 
I helgen åkte jag och några kompisar (från sverige, island och usa blandannat) till ett vattenfall. Jag var lite skeptisk till vattenfallet för sist jag var och kolla på ett vattenfall så var det knappt något vatten där. Och eftersom det har regnat ca 3 gånger på dom senaste 3 månaderna så hade jag inga förväntningar på att det skulle vara mycket vatten i vattenfallet. 
 
Så vid lunchtid igår (söndag) så tog vi våra moppar och åkte mot vattenfallet. 
 
Här kommer lite bilder från dagen:
Vi fick vandra några hundra meter på djungelstigar för att komma fram till vattenfallet.
Väl framme vid vattenfallet så var det som jag misstänkte, ganska dåligt med vatten.. 
Jag har ingen aning vem killen på bilden är...
Så istället för att stanna vid vattenfallet så fortsatte jag och två killar från island att följa stigarna in i djungeln. 
Riktigt häftigt att vandra omkring där inne och se all växtlighet och höra alla nya ljud som fanns där inne. 
 

 
 
 
Efter att ha vandrat omkring där inne i över en timme så kände vi att det var dags att gå tillbaka till dom andra.  
Även fast det inte var så mycket vatten i vattenfallet så var det riktigt skönt att svalka sig när vi kom tillbaka. 
När vi kände att vi var klara vid vattenfallet så åkte vi vidare. Resten av dagen så åkte vi på upptäcktsfärd med mopparna och stannade när vi såg något fint eller när vi blev hungriga. Riktigt kul att se mer av ön! 
Det här får bli en avslutande bild från ett fint ställe med bra utsikt över vattnet med massa öar. 
Det var allt från den här dagen. Hoppas allt är bra med er hemma i Sverige eller vart ni nu befinner er i världen och läser denna blogg :) 
// Gustav Karlbom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: