mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Livet här nere

Kategori: Allmänt

Tjenare!
 
Längsen jag skrev här nu. Så kan börja med att skriva att allt är bra med mig och Kalle. Vi tränar, tränar och tränar. Vi gör inte så mycket annat om dagarna. Hur skönt som helst!
 
För ett tag sedan så var vi väldigt många som hängde ihop här i Thailand, men folk åker hem vart efter.
I torsdags så åkte Nicklas hem, så nu är det bara jag och Kalle kvar här av "orginal" gänget. Dags att skaffa nya kompisar nu..?
Här kommer lite bilder på mig och dom jag har hängt med under tiden i Thailand. Känns lite tomt när alla åker hem/vidare. 
Jag och Nicklas. Han var lite avundsjuk på min pizza. 
 
 
Igår så tränade vi på förmiddagen. Sen åkte vi till central festival och kolla på bio. 
Central festival är ett stortshopping varuhus ca 10 minuters moppetur från där vi bor. Där finns det massor av klädaffärer, mataffärer, snabbmatrestauranger, bowlingbanor, spelhallar och 7 biografsalonger!!.. 
Vi kollade på filmen robocop, ingen höjdare! 
I veckan när vi var på centralfestival och åt mat så lyckades jag slarva bort min moppenyckel. Vet inte hur det gick till! 
Så vi fick bogsera hem min moppe med hjälp av Kalles moppe och min tjocktröja. 
Som tur är så hade dom reservnyckel där jag hyrde moppen. Men jag fick betala en avgift på 400 bath för jag tappat bort nyckel och dom fick göra en ny kopia. 
 
När vi var och bada så passade jag på att stå lite på händer. 
 
Det gäller att passa på att äta mycket färsk frukt här i Thailand. 
Lite övriga matbilder:
Friterade lökringar.
 
 
 
Idag har vi inte gjort mycket alls, bara slappad och vart vid polen. Laddat batterierna för en ny träningsvecka helt enkelt!!
Nu ska vi snart gå och äta lite mat, vi hörs när vi hörs!! // Gustav Karlbom 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • thaimicke säger:

    hello.går på sparlåga nu snart bara veckan kvar.grillspettet ser häftigt ut bara att peta ner o käka.jag har ett mangoträd som har skapligt med frukt bara att kolla vem är gul ta ner o bara mumsa.hadet så gott den tid som är kvar see you in fiskarbacken..

    Svar: Låter härligt med ett eget mangoträd, det skulle man ha hemma oxå ;) Hoppas allt är bra med dig! See you in Fishinghill City!
    Gustav Karlbom

    2014-02-16 | 15:23:54

Kommentera inlägget här: