mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

2014!!

Kategori: Allmänt

Tjenare! 
Det var ett tag sedan jag skrev här. Så tänkte skriva ner lite vad vi har gjort den senaste veckan. 

Vi har vart och hoppat bungyjump från 60m. Riktigt cool känsla, jag har velat hoppa bungyjump sen jag var liten. Så skönt att kunna bocka av det från listan! 

Man åkte upp i den lilla hissen som går utanpå ställningen. Sen vid toppen så var det bara att ställa sig vid kanten och hoppa med huvudet före ner mot vattnet! Kommer lägga upp en film på hoppet sen när jag sitter vid datorn. 

Vi har vart och hälsat på big buddhan här på phuket. Det är en jätte stor staty som står högt uppe på ett berg och syns från stora delar av ön. 
Nu kommer lite olika bilder som jag tog när vi var där. 






Dom är inte klara med allt runt omkring buddhan. Så man kunde skänka pengar för att hjälpa till att färdigställa allt. 


Jag som trodde jag hade stora fötter..;) 



Efter att ha vart där ca 30 minuter så kände vi oss klara. 
Vi tog våra moppar och började rulla ner för berget igen. Men vi stannade efter ett tag och tog lite kort på utsikten.














Det är skarpa kurvor och branta backar på vägen till buddhan.

Vi har kollat på ufc. Här nere gillar alla fighting så vi var några stycken som kom till restaurangen för att kolla och äta frukost. 
Kan ni se mig? Det 3e bordet i mitten, jag har svart linne med vita ärmar haha..

Vi har ätit på pizza company! 

Ostfyllda kanter. MmmmmMmm :) 

Samma dag som vi åt pizza så var vi och bowla. 
Det är jag som är viki..ska egentligen stå viking men de fick inte plats! 

Sen har vi självklart festat loss lite på nyårsafton! Gott nytt år. 
Vi var i patong och det var sjukt mycket folk, för mycket nästan. 
Men det var en bra och rolig kväll.


Fyrverkerier på stranden. 








Bild på fest/bargatan. Tror aldrig att jag har sett så mycket folk. Det var bara att följa strömmen och gå som en pingvin för de va lite trångt..

Det är vad vi har gjort den senaste veckan förutom träningen. 
Idag (lördag) så ska vi till stranden och chilla. Skönt!!! 

Ha det bra!// Gustav  


Kommentarer

  • thaimicke säger:

    hej.du har äntligen hittat min vän leo.har fullt upp jag med ,när jag landa åkte vi till rayong o bada sedan hem till wichianburi.där är livet hårt upp vid 9.30-10,00 käka frukost sedan tupplur 12.30-15.00 hämta gozillar vid skolan 15.30 köra honom till mamma sedan nåon lugn timme sådär sedan vad för mat idag falang eller thai inte lätt men det brukar bli en mix av lite av varje sedan avslutas kvällen med leo eller sang som å kl 21 sängdax ja ungefär så där är livet i wichian

    Svar: Tjenare!
    Hehe låter som du har det riktigt bra :) slit inte ut dig!
    Gustav Karlbom

    2014-01-09 | 15:19:41

Kommentera inlägget här: