mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Helg

Kategori: Allmänt

Tjaa!

Igår morse (lördag) så gick vi upp vid 7.30 på morgonen och käka frukost sen gick vi till gymmet och körde igenom kroppen! Överkropp (bänk,chins,dips mm) stog på schemat. Vi var båda lite sega och slitna efter veckan så vikterna blev lite lättare. Men dom kändes tunga för man var så slut.. 
Här är lite bilder på gymmet från olika vinklar!



Bänkpressen som användes på dagens pass.

Som ni ser så är gymmet ganska litet med mycket grejer i så de blir lätt lite trångt om de är många som tränar samtidigt. 

Efter passet så hyrde vi en moppe och åkte iväg på äventyr.
Rääääcern. 
Det kändes jäkligt konstigt att åka på vänster sida av vägen..men det gick bra, inga olyckor! 

Vi åkte hit: 

Till Phuket shooting range.
Vi sköt revolver (.38 kaliber) från 15 yards (nästan 15 m) och den grenen vann Kalle med en träffprocent på 73% och jag hade en träffprocent på 69 %.. 

Nästa gren vi körde var lerduveskytte. Kalle började och träffade 1 av 10 skott. 
Sen var det min tur, jag träffade alla mina skott. Alltså full pott, 10/10! 
Thaikillen sa att jag var en naturbegåvning.. Haha ;) 
Så det blev alltså lika i dagens tävlingar..


En skylt från toalett besöket!


På kvällen drog vi till nattmarknaden med en som heter Pontus (från sverige, jag träffa honom på träningen) och hans tjej. 

Grodor vs tårta! Vad väljer du? 
(Jag åt inget av det) 

När vi gått runt på marknaden ett tag så rörde vi oss vidare till central festival. Där var det julstämning.
Vi satt inne på mcdonalds och bara snacka och chilla. 

Jag och Kalle kom inte i säng förns vid 01, så länge har vi inte vart vakna på hela veckan. Så vi var helt slut haha.. 
Vi brukar sova vid 21-22 tiden och gå upp runt 7 på morgonen.

 Vi hade vart här i 1 vecka igår!! Och många fler kommer det att bli. 

Idag (söndag) så har jag tagit en massage, riktigt skönt! Resten av dagen blir det att ta det lungt och bada. Det är riktigt varmt och soligt idag. 

Ha det bra!!// Gustav 














Kommentarer

  • thaimicke säger:

    hej knappt 20 kvar.har också tränat har ökat till 2 påsar chinapuff +1.5 flask julmust det är tufft att ligga på topp
    groddor njä äter hellre råtta alla wichian .choklad tårtan ser fin ut.har varit storm o snö shit nu -5`.sköt om er.

    Svar: Tjena!
    Ja inte långt kvar för dig nu. Haha ja det är tufft på toppen, julmust vore jäkligt gott! Här har det vart strålande sol och varmt i 2 dagar nu, hoppas regndagarna är över nu.. Ha de fint!
    Gustav Karlbom

    2013-12-08 | 12:50:56

Kommentera inlägget här: