mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

2 dagar

Kategori: Allmänt

Om 2 dagar lyfter planet mot paradiset. Det känns som dagarna har gått så jäkla sakta sen jag bokade resan. Nästan som dom har stått stilla. Men dom senaste dagarna så känns det som resan har närmat sig med stormsteg. För nu har man börjat att säga hejdå till dom man känner, handlat det sista, börjat småpacka mm. Man känner helt enkelt att det börjar dra ihop sig. Det är på tiden!! 
 
Idag jobbade jag sista jobbpasset innan resan. Det kändes lite konstigt att åka från Eskilstuna och veta att man inte kommer jobba där nästa vecka för då är man på andra sidan jorden. 
 
Guif P98
Kommer sakna att hålla pass för alla grymma grupper inne på Crossfit Eskilstuna. Det har vart riktigt roligt! :) 
 
Imorgon är sista heldagen i Sverige. Då ska jag packa det sista, gå in och bestämma vilka sittplatser vi ska ha på planet, ladda kameran, städa rummet, hämta ut körkortet som har kommit nu och så ska jag göra massa andra små saker som ska vara i ordning innan jag drar. 
 
Vi hörs! // Gustav Karlbom 

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Vi vill önska dig ock Kalle ett jättestort lycka till
    på erat äventyr i Thailand,vi kommer att med stort
    intresse följa er på bloggen och youtube
    Ha det så bra nu och var försiktiga
    Hälsningar från Hans och Brith i Julita

    Svar: Tjena!
    Tackar. Ja det får ni göra. Ska försöka uppdatera så mycket jag kan. Ha det bra, det tänker vi ha :)
    Gustav Karlbom

    2013-11-28 | 18:17:15
  • Mormor säger:

    Äntligen är det dagen D!
    Jag gläds verkligen med er. Ni kommer väl att skriva på bloggen, så jag har möjlighet att följa era olika aktiviteter. Sköt nu väl om er samt ha RIKTIGT KUL.
    Kram till er båda från mormor

    Svar: Jaa det känns så jäkla kul att vara tillbaka! Ja det är klart, ska försöka uppdatera så mycket jag hinner. :) kram, kalle hälsar oxå.
    Gustav Karlbom

    2013-11-29 | 19:06:34

Kommentera inlägget här: