mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Wakeboard

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Tjeenare!
 
Igår efter att vi hade käkat gemensam frukost/lunch så tog jag, Sandro, Jonas, Jennie och Gloria mopparna och åkte till Phuket waterpark. 
Vi hade hyffsad koll på vägen dit, trodde vi. Men efter en 2 timmars omväg runt halva Phuket så kom vi tillslut fram till waterparken.
Det var faktiskt ganska kul att se mer av ön.
 
Väl framme så hyrde vi brädor och började åka.
 
Jag har åkt lite snowboard när jag var mindre så jag hade väl lite känsla. Men det var ändå väldigt annorlunda med vågorna. Men det gick bra efter ett tag när man hade fått lite vana.
 
Här kommer lite bilder från dagen.
Min frukost
 



Jennie hoppar!
Jag hoppar!
 
En riktigt grym dag. Vi alla var överens om att åka hit igen, kanske redan till helgen!
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Det där såg riktigt roligt ut!
    och ett snyggt hopp, törs man fråga om landningen blev lika bra....?!?

    Svar: Det var grymt kul! Den blev kanon bra! :D
    Gustav Karlbom

    2013-05-02 | 19:37:27
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Det ser bra ut med mat och vattenlekar,det verkar ju vara bra kompisar och fina brudar att umgås med
    det är bra att passa på att leva livet medans man är ung,ha det
    hälsningar från din farbror Hans

    Svar: Jaa precis, dom är jättetrevliga! I morgon kväll så ska vi åka wakeboard igen. Men innan det så blir det muaythai träning på morgonen och mma på eftermiddagen.
    Film på fighten hittar du på min blogg.. gå in på http://mmafighter.blogg.se/ sen till vänster så står det "senaste inläggen" och där under så står det "film på matchen" och den ska du trycka på för då får du fram filmen från matchen! :)

    Hoppas allt är bra med er. Här är allt bara bra, men det känns väldigt tråkigt att behöva åka hem snart. // Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-05-02 | 21:45:03
  • Hans Karlbom säger:

    Föresten finns det någon matchfilm från senaste
    fighten på nätet

    2013-05-02 | 21:48:14

Kommentera inlägget här: