mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

1 maj

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Heeeej.
Har känt mig väldigt trött och sliten efter fighten. Jag fightades bara en rond men man går och laddar upp i flera dagar inför matchen och när den väl sker så är det sån jäkla energi uttömning. Så har bara grapplats på kvällarna men jag har känt att jag måste vila.

Idag är det 1a maj och då är tydligen campen stängd. Ganska lägligt ändå eftersom jag behöver en dag off.  Vi får se vad vi hittar på. Vi har snackat lite om att åka wakeboard. Det skulle va skitkul!

Nu är det iallafall dags för lite mat sen får vi se vad som händer. :)
 
 
 
 

Kommentarer

  • thaimicke säger:

    vad käka du ser krämig ut

    Svar: Kyckling, ris, wookade grönsaker och curry! Den var riktigt krämig och god :D
    Gustav Karlbom

    2013-05-01 | 09:43:35
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • Hans Karlbom säger:

    Hallo Gustav
    Ledigt här med på 1 maj det blir ingen träning för mig och Brith heller ha ha vi kommer också att vila och äta lite god mat, våren är seg soligt men ingen värme
    Ha det bra
    Hälsningar från Hans o Brith

    2013-05-01 | 10:03:29

Kommentera inlägget här: