mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Tiger muay thai!

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Tänkte bara säga att allt är bra, är framme på phuket (tiger muay thai nu). Det här måste vara paradiset på jorden för det är grymt här, längtar tills träningen drar igång på måndag!! Här även träffat en schysst kille från schweiz som jag har hängt med hela eftermiddan och kvällen!
 
I morgon ska jag och Fabian ( killen från schweiz) träffas och käka frukost kl 9 sen blir det upptäcktsfärd.
 
Skriver mer i morgon för nu ska jag soova!!
 
 
 

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Bra att läsa att du har kommit fram
    Ska med stort intesse läsa på din blogg framöver
    MVH
    Hans

    Svar: Tjena!Ja det är skönt att vara här, det är underbart :D // Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-03-15 | 18:38:04
  • mamma säger:

    Skönt att höra att du kommit fram och att allt gått bra. Jättekul att du redan träffat en kompis och att du tycker att det är rena paradiset. Ha det så bra o njuuuut av värmen! Kram från hela familjen.

    2013-03-15 | 19:49:05
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • mamma säger:

    Dax att uppdatera, vill se lite härliga bilder nu :)

    Svar: men lugna ner dig.. dom kommer nog i morgon.. har knappt tagit några men bloggen är uppdaterad nu!!
    Gustav Karlbom

    2013-03-16 | 17:05:48
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: