mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Söndag - Vila

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Idag är det söndag vilket innebär att det inte är några träningar alls på campen = Vilodag.
 
Så idag har jag bara tagit det lungt. Låg och slappade i polen i ca 1.5-2 timmar sen har jag vart och handlat lite vatten och frukt inför morgondagen. Jag lämnade också in mina smutsiga kläder på tvätt idag, så imorgon får jag tillbaka dom rena och fina förhoppningsvis.
 
Nyss var jag och käkade kvällsmat med Fabian och Peter. Nu hade dom återhämtat sig efter festligheterna i patong.. haha.
 
Nu ska jag packa träningsväskan inför morgondagen. Muay thaiträning klockan 8 på morgonen och sen BJJ/SW/grappling klockan 19.00. Så väckarklockan ställs på 06.30 så jag hinner få i mig lite frukost innan passet.
 
Här kommer några bilder från polen idag (under vattnet).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: