mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Ny kamera!

Kategori: Allmänt

Tjenare
 
Nu är det inte långt kvar tills jag åker till Tiger muay thai på Phuket, det är 10 dagar kvar och jag är grymt taggad. 
 
Tyvärr så har jag dragit på mig en jäkla förkylning och är lite småfebrig.. så blir att ta det lungt och göra så lite som möjligt tills jag blir frisk. Vill ju inte vara sjuk när jag åker!
 
Precis som rubriken beskriver så har jag införskaffat en ny kamera inför resan. 
 
En Olympus TG-1, känns som den passar mig och mina äventyr bra då den är stöttålig, vattentät och tål kyla extra bra.
 
 
Så nu kan ni räkna med massor av bilder och filmer från Thailand.
 Både på land och under ytan. Kan nog bli ganska häftiga filmer under vattnet när man snorklar. 
 
 
En tuff kamera för en tuff kille helt enkelt! :)
 
Nu ska jag fortsätta knappa runt på kameran så jag lär mig den, kanske lägger upp lite bilder tagna med kameran senare!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: