mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Nu är det nära!

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Nu är det sista packat och klart. Men har inte riktigt fattat att jag ska åka.
Men i morgon torsdag klockan 15.15 lyfter planet mot Phuket. Jag kommer mellanlanda i Doha för att byta plan och sedan flyga vidare mot Phuket. I Phuket så kommer en förbeställd taxi från campen hämta mig och köra mig till mitt boende/campen.
 
Jag landar vid 16 på fredags eftermiddagen (Thailändsk tid). 

Längtar verkligen tills jag får se den här skylten med egna ögon, då kommer jag nog fatta att det är på riktigt.
 
 
 
Nu är det dags att sova!
 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: