mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Nevertap Asia 2013

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Sådär ja, då var grappling debuten här nere avklarad!
 
Jag gick 2 matcher, vann båda på axel/armlås. Vilket betydde att jag vann min viktklass!! :D Nevertap asia champion, Gustav Karlbom. 
 
Översta bilden: Alla medaljörer i dom olika viktklasserna + några tränare och arrangörer.
Bilderna under är jag vid prisutdelningen + fram och baksida på guldmedaljen.
 
Ska jag vara ärlig så var det 2 lätta matcher. (såhär i efterhand)
Jag hade bestämt mig för vad jag ville göra och så gick jag in och gjorde det. Kände mig lugnare och säkrare än vad jag någonsin gjort förut när jag klivit ut på mattan. Så det kändes riktigt bra!!

Håller på och laddar upp matcherna på youtube så jag lägger in dom på bloggen så fort det är klart.

Nu får ni nöja er med lite bilder istället.
Från vänster: 1st, 2nd, 3rd
 
Fernando Maccachero (4th Degree Black Belt in Brazilian Jiu Jitsu), Gustav Karlbom och Murilo Bustamante (former UFC Middleweight champion)
 
 
Han hade tydligen vart i Sverige många gånger!
 
Det var allt för nu. Matcherna kommer upp så fort dom är klara.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: