mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Nattbad i polen

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Idag har jag tagit det fortsatt lungt, har badat och pluggat lite olika skolarbeten. Längtar efter att träna!!!
 
Här kommer lite bilder som förklarar min dag.
 
Till lunch så åt jag det på bilden ovanför ( typ som spagetti och köttfärssås fast med kyckling istället). Mycket gott! Åt det på campen.
 
 
På bilden nedanför så ser ni det jag åt till kvällsmat på restaurangen där jag bor. Det var några specialnudlar (tjocka), kyckling och grönsaker. Också väldigt gott.
 
 
 
 
Här ser ni en liten del av restaurangen. Där in till vänster så lagar dom maten och till höger ( i bardisken) fixar dom det man vill ha och dricka, Men dom säljer också glass och lite andra småsaker där.
Nu på kvällen så passade jag och Fabian på att svalka oss i polen. Perfekt att kunna kyla ner sig lite innan man går hem och duschar och gör sig redo för att sova.
 
Det ni ser där det lyser är restaurangen.
 
Nu ska jag sova, godnatt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Här hemma har vi inget problem med att kyla ner oss, det blåser, snöar lite smått och är ruggigt gråkallt! Skicka gärna överskottsvärmen hem till Sverige, så vi får VÅR !!

    2013-03-19 | 16:13:43
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: