mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Matcherna i Nevertap Asia

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

 
Jag tog ner honom sen avslutade jag matchen genom ett arm/axellås som tvingade honom att klappa. Tyvärr ser man inte riktigt vad jag gjorde.
 
Match 2

I princip samma sak i den här matchen. Nertagning, sen avslutade jag matchen med ett arm/axellås. Fast jag tog vänsterarmen den här matchen. Man måste ju variera lite ;) Ska se om jag kan få tag på någon mer film där man ser hur jag gjorde låsen.
 
 
 
 
Hehe jag och domaren (Wiktor) är ganska lika. Båda är från Sverige och lika bleka. ;)

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Har kollat brottningningen flera gånger
    det såg ju väldigt bra ut för din del
    Nu håller vi i Sverige alla tummar för att nästa
    fight går bra
    mvh
    Hans och Brith

    2013-03-30 | 05:48:41

Kommentera inlägget här: