mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Måndag

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Just nu ligger jag på bänken utanför min bungalow och kollar på stjärnorna och filosoferar. Jag har precis duschat och nu försöker jag kyla ner mig själv lite genom att ligga här ute och göra så lite som möjligt. Det är väldigt skönt ute nu på kvällen + att det fläktar lite.

När jag åkte ner till Thailand så var jag jätteförkyld och hostig.. Men det har blivit lite bättre för varje dag. Men jag vilade med träningen idag och troligtvis i morgon med så det hinner bli helt bra.

Men så fort första träningen är gjord så kommer ni få veta det!

Här kommer lite bilder på polen, restaurangen och lite annat som jag tog kort på under dagen.

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Ja visst ta det bara lugnt tills förkylningen har gett sig
    Maten ser bra ut Brith blir avundsjuk och boendet
    med pool och allt ser helt ok ut
    ha det bra
    Hälsningar från oss i Julita

    Svar: Tjena. Ja precis, nu är jag igång med träningen så det känns skönt :) Ja jag är nöjd med boendet, maten, klimatet och träningen. Stortrivs verkligen här nere!
    Hoppas ni får lite sol och värme till er också så det blir riktig vår hemma i Sverige.
    Ha det bra! // Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-03-18 | 20:18:06

Kommentera inlägget här: