mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Lugn dag!

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Idag har jag tagit det lungt hela dagen! Det är så jäkla varmt och idag var varmaste dagen hittills (sen jag kom hit) och det är jobbigt att bara gå från mitt boende till campen,
 
Idag gick jag inte upp förns klockan 12 typ, men jag somnade inte förns 3 på natten och sov jätte dåligt på grund av att jag vaknade av värmen.. Men man vänjer sig nog om ett tag!
 
Efter jag hade käkat tog jag lite kort och filmade lite på min bungalow. Se filmen i inlägget innan.
 
 
Vid 15 tiden kom Fabian och knackade på och undrade om vi skulle hitta på något. Javisst sa jag. Vi tänkte hyra moppe och åka runt men ändrade oss eftersom vi båda brände oss lite igår. Så vi höll oss i skuggan och chillade på campen istället.
 
Använd solkräm, annars slutar det såhär! (mina fötter, fabians mage). Fabians kommentar: We are fucking stupid man.. hahahaha..;)
Efter att ha hängt på campen och bara snackat och chillat så drog vi till restaurangen där jag bor och käkade mat.
 
Jag åt först pad thai chicken och efter det så åt jag ris och kycklingcurry gryta. Det + 1.2 liter vatten kostade ca 35 kr. Är dom små så får man ta två!
Där visade dom även helgens UFC 158 med GSP, kul att se!
 
 
Nu ska jag sooova godnatt!!
.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Mums, vad gott det ser ut!

    Svar: Mamma..måste du kommentera varje inlägg??:P
    Gustav Karlbom

    2013-03-17 | 17:25:02
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • thaimicke säger:

    du vet hur mamma är och det blir värre när hon börjar sakna dig mer. ac och varmvatten i bungan,är du på lyx semmester? när kommer blod svett o tårar? och då menar jag inte sol svett utan work svett...
    bra bilder på mat, i like.

    Svar: Haha ja det blir väl så.. Jajjamen lever lyxliv här nere ;) Förhoppningsvis kommer dom bilderna inom några dagar! Du får hålla utkik efter blod,svett och tårar bilderna.
    Gustav Karlbom

    2013-03-17 | 19:25:50
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: