mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Doha, varmt redan här!

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Resan till doha har gått bra! Första 4 timmarna gick fort sen stanna typ tiden och dom sista 2 timmarna kändes långa..
Nu väntar jag på att gaten ska öppna så jag kan resa vidare mot phuket. Planet lyfter 01.30 (23.30 svensk tid)
Flygplatsen här i doha är ganska lyxig..inte varje dag man ser en maserati!! Mercan hamnar i skymundan!

 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej! Hur har du det?

    Svar: Bra, mycket bra. Det här måste vara paradiset på jorden. Har träffat en schysst kille som heter Fabian från schweiz. Vi har hängt ihop hela eftermiddan och kvällen. Imorgon ska vi träffas kl 9 och äta frukost sen blir det nog en upptäcktsfärd eller något. :D
    Gustav Karlbom

    2013-03-15 | 14:09:49
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • Yannky Marinoni säger:

    Hej Gustav !

    Vi var ute till Fiskarbacken igår och fikade med Håkan & Eva, där vi fick höra om ditt äventyr, lycka till med matchen. Vi kommer nyfiket följa dig här

    Yannky och Jeanette med familj

    Svar: Tjenare!
    okej, va kul att ni läser bloggen :) Tack så mycket, ska göra mitt bästa! // Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-03-29 | 09:26:28
  • Jeanette Marinoni säger:

    Grattis till vinsterna !!! /Fam Marinoni

    Svar: Tack så mycket! :D
    Gustav Karlbom

    2013-04-01 | 12:48:51

Kommentera inlägget här: