mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Blandade bilder

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Här kommer lite blandade bilder på allt möjligt från förra veckan!
The Octagon
Tiger på natten
Träningsschemat
Vattenflaska
Restaurangen där jag bor, Mamas
 
 
 
Min inneboende
 
Taget i farten från våran moppetur
Gocartbana, får se om vi hinner testa den :)
Andra bilder..
Det går åt mycket vatten..
Bilar!
Ganska schysst jobbarbil!
 
 
Det var allt för den här gången.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Kul med bilder :-)

    2013-03-26 | 14:42:31
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • mamma säger:

    Vad heter rumskompisen?

    Svar: Haha det är flera stycken, så svårt att se skillnad på dom. Därför har jag inte gett dom något namn än ;)
    Gustav Karlbom

    2013-03-26 | 14:43:27
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: