mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Snart klar!

Kategori: Styrketräning

Känner att kroppen börjar bli trött av viktnedgången nu.. Inte när jag går i skolan och så, men när jag tränar så återhämtar den sig inte alls lika bra som förut. Tur att det är sista invägningen på söndag morgon, sen är det klart!
 
I går tränade jag överkropp, passet såg ut såhär:
 
4x10 av:
Drag till hakan 42.5 kg
Situps med vikt på pannan 20 kg
Bänkpress 95 kg, 95 kg, 92.5 kg och sista på 92.5 kg
 Chins kroppsvikt
Dips kroppsvikt
Stångrodd 60kg
Axelpress 22.5kg, 22.5kg, 25 kg och sista med 25 kg hantlarna. 
 
Första setet på bänkpressen kändes lätt, andra blev jätte tungt så fick sänka och köra 92.5 på sista seten. Efter det handlade det bara om att ta sig igenom passet, det var ingen dag man sattsa på att sätta nya rekord om man säger så. 
 
Idag har jag bara vart ute och gått i 1 timme. 
 
I morgon så ska jag hålla pass i crossfitlokalen kl 10.00, efter det så passar jag på att köra lite bål & ben. Senare på dagen har jag planerat att gå ut och gå.
 
2 bilder från mina tidigare "vandringar".  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: