mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Sista passet för 2012

Kategori: Styrketräning

 
Jajjamen, igår tränade jag sista passet för 2012 ihop med brorsan i Arboga.. Det såg ut som följande:
 
Drag till hakan 4x10 - 40 kg
Situps med vikt på pannan  4x10 - 20kg
Bänkpress - 4x10 - 92.5 kg
Chins i maskin (latsdrag), vet ej vikten
Dips 4x10
Omvänd bänkpress 4x10 - 75 kg
+ 3 hantelövningar bland annat axelpress med hantlar på 20 kg. 
 
Var första gången jag körde 4x10 på jätte länge så det var lite svårt att veta vilken vikt man kunde köra på. Men passet i sig kändes bra fast hade nog kunnat lasta på lite mer på vissa övningar så här i efterhand.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: