mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Invägning vecka 2

Kategori: Allmänt

Nu är andra veckan på min viktnedgång avklarad. När jag startade den 1/1 - 13 vägde jag 103.4 kg, förra söndagen vägde jag 99.1.
 
Idag när jag ställde mig på vågen så visade den 95.8 kg. Det betyder - 3.3 kilo sen förra söndagen. Totalt - 7.6kg  sedan jag startade. Känns som viktnedgången rullar på enligt planerna. SKÖNT! 
 
 
Ber om ursäkt för mina fula brännmärken som jag får från mattan när jag kör MMA... 
 
Har bara vilat hela dagen, maten såg ut såhär.
 
10.00 frukost 3 ägg och en macka.
13.30 lunch mjölkstuvade makaroner & köttbullar
17.30 Stekt potatis med kötbullar och bacon. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: