mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Fredag - Lördag

Kategori: Allmänt

Fredagen var vilodag från träningen, var endast ute och gick 1 timme och 15 minuter men det ser jag inte som träning utan något jag gör för att gå ner i vikt..
 
Fredagens mat
 
07.00 frukost 3 ägg 2 mackor
 
09.30 mellanmål proteinshake
 
12.00 skollunch potatis och biffar 
 
15.00 mellanmål proteinshake
 
17.30 kvällsmat kyckling och ris
 
 
Lördagen 
Idag så höll jag i ett crossfitpass i eskilstuna mellan 10.00-11.30. Jag kommer hålla pass för den här gruppen 4-5 lördagar innan jag åker till Thailand. Gruppen är Eskilstunas simklubb. Idag var Jesper med på passet och introducerade både mig och eskilstunas simklubb då det var deras första gång där. Men från och med nästa gång kommer jag hålla i passet helt själv. Spännande! 
 
Nu på kvällen var jag ute och gick 1 timme och 30 min, hade träningsväskan på ryggen och var på väg till gymmet för att köra lite marklyft.. Men på min väg dit så lyckades jag på något vis sträcka mig lite i ryggen.. vet inte om jag halka till eller vad som hände.. Men kände att det inte skulle gå att köra marklyft. Så halvvägs till gymmet vände jag om och gick hem istället.. hoppas det är bättre i morgon! 
 
Dagens mat 
 

08.00 frukost 3 ägg 1 macka
 
13.00 lunch korvgryta med ris
 
17.00 kvällsmat köttbullar, potatis och brunsås. 
 
 
Imorgon är det invägningsdags, ska bli spännande att se vad vågen står på. Jag gissar på att jag har gått ner mellan 1.5 - 2.5 kg som max.  Men det visar sig. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: