mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Crossfit

Kategori: Träning Övrigt

Idag så hade jag kort dag i skolan, så kom hem tidigt och klockan ett så gick jag ut och gick i 1 timme och 30 minuter. 
 
Väl hemma var jag jätte trött och tänkte duscha och lägga mig och sova en stund men då fick jag sms av Jesper där han undrade om jag kunde hoppa in och hålla i kvällens crossfitpass mellan 16.30-20.00.
 
Självklart svarade jag så det var bara att ta något litet att äta sen packa träningsväskan och åka till Eskilstuna. 
 
Jag höll i 3 stycken pass och tyckte det gick bra, tycker det är jätte kul att hålla i passen och det känns som jag blir mer bekväm/kommer in mer i rollen för varje pass jag håller.
 
När passen var klara strax efter 20.00 så promenerade jag i 50 min på löpbandet i väntan på tåget..hade med mig datorn så kollade på film samtidigt som jag gick för att göra det lite roligare.
 
 
Dagens mat 
 
 07.00 frukost 2 ägg, 1 macka
11.30 Lunch Sallad och biffar/järpar
15.30 Mellanmål 2 ägg
17.45 "kvällsmat" 1 banan
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: