mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Armar & nacke!

Kategori: Styrketräning

Tjeeenare! 
 
Var snorig igår så vilade och körde gårdagens pass idag istället. 
 
På schemat var det armar och nacke, hade även tänkt köra lite ruscher men det blev inte av på grund av att lokalen var upptagen av andra...
 
Kommer inte skriva övningarna jag körde eftersom jag inte vet själv vad dom heter. Men jag körde överarmar (biceps/triceps) och underarmar (bland annat captain of crush, se bild) Körde även några nackövningar, körde några olika så det tog på hela nacken. Både fram på halsen, bak i nacken och i sidan på nacken.
 
Ska försöka filma någon dag så ni får se vad jag kör för något! 
 
Passet kändes iallafall väldigt bra. Eftersom jag körde gårdagens pass idag så kommer jag köra fredagspasset på lördag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: