mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Studentkryssning!

Kategori: Allmänt

Tjeena!! 
 
Var ett tag sen jag skrev, men har haft fullt upp med träningar och andra äventyr.
 
Har vart på studentkryssning och det var grymt kul, det roligaste jag har gjort på länge. :) 
 
Nu har jag sportlov, så nu ska jag hitta tillbaka till träningen efter dom senaste dagarnas festlighter. 
Har planer på att springa i morgon och eventuellt gymmet på kvällen eller slå lite säck i garaget.  Får se i morgon hur det blir.
 
En annan rolig grej är att jag har fått tillbaka mitt pass från ambasaden med en visum stämpel i, vilket innebär att jag fick visum för den tiden jag ska vara i Thailand. Skönt att slippa göra "visa runs" för att kunna stanna den tiden jag ska vara där.
 
Så nu är alla stora grejer så som flygbiljett,boende, träningsavgift och visum fixat. Så nu är det bara några prylar jag ska fixa innan jag åker. Bland annat kamera, ett par nya hörlurar, en försäkring som täcker kampsport och lite andra småsaker.
 
Börjar bli riktigt taggad på att komma iväg nu!!!
 
 
 
 
 
 
Här ser ni en ganska bra karta över området där jag ska träna och bo under min tid i Thailand.  Jag kommer bo på forest bungalows och träna på Tiger muay thai som ligger ca 300 meter därifrån.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: