mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Sista sportlovet!

Kategori: Styrketräning

Då är snart sista sportlovet över, eller lovet är redan slut för nu är det ju helg..Skönt att det är sista av allting nu inför studenten! 
 
Igår var jag in till Jesper och snackade lite med honom, sen tränade jag på crossfit lokalen. Gick hyffsat, körde lite specialträning på slutet.
 
Från L-sit upp till handstående, se bild!
 
Idag så höll jag sista crossfit passet med Eskilstuna SK (är i thailand under passen framöver), känns lite tråkigt att det var sista passet med dom. För det känns lite som "min" grupp då jag har haft hand om dom själv från början.  Så hade vart roligt att ha dom under hela våren så man kunde se deras utveckling. Men jag får kolla på deras utveckling när jag kommer hem från Thailand. 
 
Här är fyra trötta krigare från dagens pass:
 
 
Jag hoppas dom blev trötta iallafall. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: