mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

MMA

Kategori: Träning MMA/Boxning/Brottning

Tjena!

Dagens träning var MMA, det gick bra. Vi körde mycket sparkar (teknik) i början, efter det så brottades vi och gick igenom olika grepp/lås på backen. I slutet körde vi fys och det var lika jobbigt som vanligt...men det känns skönt efteråt.

I morgon drar skolan igång igen efter lovet..har bara idrott i morgon så det är skönt. Efter idrotten så ska jag äta i skolan, sen blir det att ta det lungt fram till kl 16 för då ska jag hålla crossfitpass. 4 stycken pass från 16-20.

När passen är klara så ska jag ta och träna lite själv..sen blir det 22 tåget hem igen. Det blir en riktig heldag med träning i morgon. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: