mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Lååånga dagar

Kategori: Styrketräning

Har haft väldigt mycket att göra måndag-tisdag och idag är första dagen jag sitter vid datan sen i söndags i stort sett..
I måndags så tränade jag följande:
 
Drag till hakan
Situps med vikt på pannan 
Bänkpress 
Chins med vikt
Dips med vikt
Axelpress

Drag till hakan & dipsen gick riktigt bra, övriga övningar gick hyffsat!
 
Senare på kvällen så höll jag i 4 stycken crossfit pass, gick väldigt bra men det tar verkligen på krafterna att hålla i pass under en hel kväll.
 
 
 På tisdagen (igår)  så tränade jag MMA. Tycker det går bättre och är roligare för varje pass jag går på. Vi körde många ronder submission wrestling sparring under passet samt en del sparkar och slag kombinationer så det var riktigt kul. Men samtidigt så var det ett av dom jobbigaste passen på länge. Det är tungt att brottas, speciellt när den andra är ganska mycket tyngre. Men det är bra för då blir det en utmaning också. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: