mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

33 dagar kvar.

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Tjeenare
 
Idag är det 33 dagar kvar tills jag åker till Thailand och ska träna MMA/thaiboxning på tiger muay thai, Phuket.  Så nu har nedräkningen börjat. 
 
Boendet, träningen, maten och flygresan är bokad och betald. Snart klar med vaccinationerna och jag har sökt visum som jag väntar på. Så allt börjar falla på plats vilket är bra då det känns som det kommer gå snabbt nu i slutet.
 
Träningen då.. Den har gått väldigt dåligt dom senaste dagarna på grund av förkylning. Men nu är det bra så i morgon blir det MMA träning! 
 
Idag höll jag i crossfitpass inne i Eskilstuna. Det gick bra och efter det tränade jag lite, bland annat på muscleups. Tränade både i ringar och på stång. I ringarna går dom väldigt bra men i stång så behöver jag ha lite gung för att klara dom. Men de blir bättre och bättre för varje gång jag gör dom.
 
 
  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: