mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Vi får se!

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Tjeena!!
Just nu ser det inte ut att bli någon fight för mig. Varken jag eller tränarna hittar någon som vill ställa upp. Så nu håller jag tummarna att någon kommer på att dom vill fightas under morgondagen.
Det skulle vara kul att avsluta med en match till innan jag åker hem..Men vi får se hur det blir, än så länge finns det hopp.
 
Jag, Jennie & James. Tyvärr så har James åkt hem nu, men vi passade på att ta lite kort innan han åkte.
Skriver igen sen när jag vet mer.

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Det är roligt att läsa att träningen gått väldigt bra
    hoppas de hittar en motsåndare när du vill figthas
    men nu börjar väl tiden bli knapp till den här lördagen. I sverige följer vi dina förehavanden med stort intresse och tycker det är jättespännande
    Roligt att kika på fina bilder från träning och allt annat Han det så bra
    Hälsningar från Hans o Brith i Julita Sverige


    Svar: Tjenare!Som du säkert redan vet så gick jag match igår och vann på rear naked choke (ströp ut honom så han fick klappa). Känns väldigt skönt att kunna åka hem till Sverige obesegrad :)
    Hoppas allt är bra med er. Hälsa alla. // Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-04-27 | 08:22:16
  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav Grattis
    Här är allt bra våren börjar komma så smått
    Det var roligt att höra att du vann fighten,pratade med Fiskarbacken i går kväll, riktigt bra med två raka
    segrar, du har väl hunnit fira ordentligt nu
    Kan man se fighten någonstans på nätet?
    Återigen stort grattis
    Hälsningar från Hans o Brith

    Svar: Tack så mycket! Japp vi firade hela kvällen igår :) Jag kommer lägga upp fighten på bloggen så fort jag får tillgång till den. Borde ta 1-2 dagar max. // Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-04-28 | 09:25:10

Kommentera inlägget här: