mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Träningen rullar på

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Tjenareee
 
Träningen rullar på bra. Vi har en ny tränare på grapplingen (Stuart Cooper). Riktigt roliga träningar och kul med lite nya övningar som han kör.
Vår gamla tränare Wiktor är tydligen inte kvar på tiger muay thai, vet inte riktigt varför. Det visste inte den jag frågade heller. Det är tråkigt att han inte är kvar tycker jag, för jag gillade honom!
 
Pratade med den nya tränaren om en motståndare till matchen och han skulle se om han kunde hitta någon under dagen idag. Hoppas att han hittar någon.
MMA buren är på lagning så om det blir match för min del så kommer den att hållas i boxningsringen!
 
All grapplingträning + stretchning har gjort mig ännu vigare än när jag åkte hemifrån.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: