mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Helgen

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Helgen har varit riktigt bra och rolig. I lördags så åkte jag, Robbie (från Australien) och Jennie (från Sverige) till stranden. (nai harn beach). Det var inte så soligt men vad gör det när det ändå är jätte varmt. Vi chillade på stranden, drack lite öl, badade, åt mat och badade lite mer. Vi kom dit vid 12 tiden och kom hem strax efter klockan 18.
 
 
 
När vi kom hem från stranden så drog alla hem till sitt boende och duschade. Sen klockan 19 så träffades vi igen för att käka mat. Vi lyxade till det lite med glass till efterrätt.
 

När vi 3 käkade så träffade vi Peter från schweich, så han käkade ihop med oss. När vi alla var mätta och belåtna så gick vi till en pub som ligger kanske 100 meter från där jag bor.

Vi spelade biljard och drack lite öl. I början var det inte alls mycket folk men efter ett tag så kom det fler och fler.
 
Från vänster: Jennie, Peter, Robbie
 
 
På översta bilden så är det Peter och 2 andra schweichare, det var dom jag hängde med mest under kvällen.
 
Klockan tickade på och det blev allt mindre folk. Tillslut så var det bara jag, Peter och dom 2 andra schweicharna kvar.
Men vi stannade kvar och fortsatte spela biljard/dart och att festa och umgås några timmar till.
 
 
Riktigt schyssta grabbar!!
 
 
Var länge sedan jag hade såhär roligt när jag var ute. Alla jag har träffat hittills här nere är riktigt schyssta. Det var några som jag inte har sett förut eller pratat med som kom fram och sa att dom tyckte min fight var bra. Så det var kul.
 
 
Nu får det räcka med fyllebilder men det var en riktigt grym kväll!! :)
 
Idag mår man lite som man förtjänar. Men det har ordnat upp sig nu efter att man har fått i sig lite mat.
Vid 8 tiden så käkade jag kvällsmat med Jennie och sen nattbadade vi i polen. Riktigt skönt att svalka sig innan man ska sova.
Nu ska jag ta och sova. Imorgon är det en ny vecka, med massor av träning! :)
 
 
 

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Helgen ser ut att varit bra,det behövs
    Här är våren riktig seg flera minusgrader på nätterna
    och en hel del snö kvar
    Jag sitter på X-2000 tåget till Stockholm när jag skriver det här
    Alla hälsar Kör hårt
    MVH
    Hans

    Svar: Hej! Jaa det är skönt att slappna av och göra något annat än att träna! :)
    Okej va segt, tur att tågen går även fast det är kallt och lite snö. Det kan man inte ta förgivet..
    Hälsa tillbaka!
    MVH Gustav
    Gustav Karlbom

    2013-04-08 | 08:08:24
  • thaimicke säger:

    nu tycker jag att bilderna börjar likna thailand,öl, bad, mat,och efter det bara att börja vila för den 13 börjar songkhran många dagar med vatten, öl,thai-whisky.

    Svar: Hehe ja jag ser fram emot songkhran! Det ska bli riktigt roligt ;)
    Gustav Karlbom

    2013-04-08 | 18:29:42
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se

Kommentera inlägget här: