mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Hard work work

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Long time, noo see. Internet har fungerat lite som det velat dom senaste dagarna och jag har varit för trött för att blogga ändå. Men nu är jag och internet tillbaka på banan igen!
 
Hemma har det tydligen varit påsk, det är inget jag har märkt av här.. Men lite påskmat vore inte helt fel faktiskt.
 
Här rullar dagarna på i ett skönt tempo, jag tränar 2 pass/dag. Det brukar bli MMA med lite olika inriktningar beroende på vilken dag det är. Det passet är 16-17.30. Sen går jag hem och duschar och äter något lätt innan jag kör nästa pass kl 19-20.30 som är BJJ/grappling/SW.
Här ser ni dom passen som finns dom olika dagarna.
 
Efter det så duschar jag och äter igen. Det är ganska svårt att somna på kvällen efter 2 träningspass, så jag brukar försöka sova så länge jag kan på dagarna eftersom mina pass börjar på eftermiddan.
 
Men från nästa vecka ska jag börja lägga in thaiboxning 2-3 ggr i veckan (på morgonen). Ökar sakta men säkert så kroppen ska hinna vänja sig lite. Har sjuk träningsvärk i hela kroppen varje dag när jag vaknar upp. Men det är bara att tänka på annat och kriga på.
 
Kommer försöka hålla helgerna helt träningsfria så jag får 2 hela dagar med vila. För det behöver kroppen!
 
Här kommer min mma fight igen, fast ur en bättre vinkel.
 
 
 
 
Vill avsluta det här inlägget med att säga grattis till min farmor på 85-årsdagen.
Passa er!!! Stort grattis, jag hoppas att du har haft en bra födelsedag!! :)
 
Angående bilden så får ni vrida på huvudet för jag fick ingen ordning på den.
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härlig bild på Farmor!
    Nu råder det ingen tvekan om varifrån du har ärvt dina kampsports gener :-)

    2013-04-04 | 14:08:03
    Bloggadress: http://mmafighter.blogg.se
  • IdapidaLundquist säger:

    Jag är så sjukt imponerad över dig! Nog för att jag sitter och princip är asrädd att du ska göra dig jätte illa, hahah, eller så så är jag otroligt imponerad. Hoppas du har det mer än bara awesomeeee för det är du mer än värd !

    Svar: Tack så mycket Ida. Det är kul att höra sånt! :) haha jag ska försöka hålla mig skadefri. Jag har "the time of my life" här nere. Älskar det och skulle vilja stanna för alltid om det inte vore för att jag ska ta studenten med min fina klass. :D
    Gustav Karlbom

    2013-04-18 | 21:33:57

Kommentera inlägget här: