mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Bilder från BBQ Beatdown 59

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Här kommer lite bilder från BBQ Beatdown 59.
 
 
 
Grapplingmatch. Vinnare = Stuart Cooper.
En del av min hejarklack.
Fabian
Gloria
Dags att fightas.
Försöker hålla mig lugn och fokuserad.
Min motståndare
 
Nertagning på G
 
 
 
 
 
 
 
 
Tar ryggen.
Och får in armen klockrent. Kände att den här tar han sig aldrig ur för den var riktigt tight.
Tap or nap..
Han klappade.
Bästa känslan.
Nöjd.
 
Niklas, JJ, Jonas, Jag,Sandro och Gloria.
Haha ..
Underbara människor!
 
Jag och Roger Huerta
Grym kväll!
 
Stort tack till dom norrländska grabbarna (Viktor och Niklas) som hjälpte mig att värma upp och att ni stog i min hörna och peppade mig innan och under matchen. Det uppskattas. 
Och tack Jonas för alla bilder.
 

Kommentarer

  • Hans Karlbom säger:

    Hej Gustav
    Fina bilder att kika på det är roligt att det har gått så bra, du har ju inte hållit på med MMA så länge
    Ha det så bra
    Hälsningar från Hans o Brith

    Svar: Jaa det känns jätte roligt att det har gått så bra här nere. Ha det bra och hälsa alla! // Gustav Karlbom
    Gustav Karlbom

    2013-04-28 | 19:13:59
  • Jesper säger:

    Grattis till segern!
    Du ser ut att ha tränat på bra där nere!
    Saknar dig här hemma, ska bli kul att höra allt om äventyret när du kommer hem.
    Njut sista dagarna!
    /Jesper

    Svar: Tack så mycket! Ja träningen har rullat på riktigt bra här nere :)
    Yes, du skulle älska det här stället, fullt med massa träningstokiga människor. Men jag kommer hem den 11 maj så vi får höras av då :D
    Det ska jag göra. Ha det bra. // Gustav Karlbom
    Gustav Karlbom

    2013-04-30 | 14:33:28

Kommentera inlägget här: