mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Skönt med helg!

Kategori: Träning Crossfit

Tjeenaa
 
Orkade inte skriva vad jag tränade igår men det var ett CF pass, körde: AMRAP 7 min av 70 hopprepshopp, 6 ringdips, 12 pullups. Det blev 4 varv + hopprepshoppen, ringdipsen och 2 pullups. Kände mig ganska seg och både pullupsen och dipsen var tunga men gjorde så snabbt jag kunde..utan att slarva med utförandet.
 
Självklart värmde jag upp innan passet och varvade ner efter passet men det orkar jag inte skriva om..
 
Dagens pass var marklyft och lite träning på DU (double unders med hopprep). Fick till DU ganska bra i slutet, så nu är de bara att tänka på teknikerna och träna ännu mera!
 
Marklyftet kändes ok, har lite problem med ryggen så tar det lite lungt.
10 st på 60 kg
10 st på 100 kg
5 st på 120 kg
5 st på 137.5 kg
5 st 145 kg
9 st på 157.5 kg
 
Jaja hoppas ryggen blir helt bra snart så man kan komma tillbaka dit man var förut i marklyftet, nu blir det att fixa lite inför morgondagen. För i morgon är det en heldag i Etuna med instruktörs utbildning som står på schemat. Kommer bli roligt!  
 
// Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: