mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Sista veckan på praktiken!

Kategori: Träning Crossfit

Tjeenare!
 
Idag är det måndag, vilket innebär att det är bara 5 dagar kvar på praktiken :( Skulle vilja vara kvar här myyycket längre, grymt bra praktikplats. Känns som det är något jag skulle kunna tänka mig att jobba med.
 
Idag vaknade jag upp med en jäkla träningsvärk i hela kroppen sen gårdagens utbildning. Samt att jag vaknade inatt av en smärta i benet.. hela låret hade låst sig/krampat ihop och jag kunde inte böjja det.. men tillslut släppte det men jag hade lite svårt att sova efter det för varje gång jag rätade på benet så låste det sig och högg till. Så idag har jag som sagt en sköön träningsvärk men jag och samtidigt jätte mör/stel i benet som krampade så det blir att försöka mjuka upp det under dagen. För i nu läget kan jag inte räta på det helt och jag kan inte böja det helt utan att det gör skit ont.. men men.. det blir nog bra om ett tag! :)
 
Dagens pass blir bänkpress och lite annat. Har som mål denna vecka att jag ska klara en muscle up i ringarna.. var sååå nära igår. Så med lite teknikträning så ska det inte vara omöjligt!
 
Gårdagen var som sagt en heldag med utbildning i crossfit.. 10-16. Vi finslipade på teknikerna och det var Crossfit Nordic som var instruktörer (bland annat Numi Snaer Katrinarson). Jag lärde mig mycket bra tips och trix. Riktigt roligt var det och perfekt att bara få fortsätta att slipa på teknikerna då många av rörelserna fortfarande är nya för mig.  
 
// Gustav
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: