mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Rally VS Tyngdlyftning!

Kategori: Allmänt

Tjeeenare!
 
Hade ju tänkt att åka in till Eskilstuna och kolla på tyngdlyftnings DM, men vaknade i morse av ett sms och ett motorljud, det var en kompis frågade om jag skulle med och kolla på rally SM. När jag såg det fina höstvädret så kunde jag ju inte tacka nej!
Så slängde på mig kläderna och cyklade iväg, jag bor ute på landet och rallysträckan går bara nåra minuters cykelväg ifrån vårat hus, så det var perfekt.
 
Nu är jag hemma en sväng och äter lite mat, sen kl 13.30 går nästa start så då kommer jag vara där igen. Så det här blir en lugn lördag med fint väder, bra sällskap,rallybilar och självklart några grillade hamburgare!:)  
 
 
 
 
  // Gustav Karlbom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: