mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Laddar för träning!

Kategori: Allmänt

Heeej :)
 
Sitter på praktiken och pluggar lite, kl 12-13 så ska jag hålla i "lunchpasset". Har planerat att vi ska köra lite knäböj, bänkpress och sen en WOD som heter "Diane". Kommer bli tuungt men kul!
 
Kommer skriva sen när passet är utfört hur det gick, hur det kändes och hur passet såg ut i sin helhet.
 
Klockan 16.30-17.30 så kommer Eskilstuna United (damfotboll) hit och ska träna och då ska jag hjälpa Jesper att hålla i passet. Tror dom skulle ha maxtester, men är inte säker. Den som lever får se!
 
För er som missade Felix Baumgartners hopp igår så kan ni se det här: http://www.youtube.com/watch?v=rAeB4K8yDT0
 
GRYYYYMT :D
 
Skriver mer senare... // Gustav
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: