mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Efter regn kommer solsken!

Kategori: Träning Övrigt

Tjaaa :)
 
Igår kväll var jag som sagt med och höll pass för Eskilstuna United DFF, dom var duktiga och skötte sig bra tycker jag. När passet var klart så gick jag till tåget och jäklar vad det regnade..Men idag skiner solen och det är jätte fint höstväder!:)
 
Jag har en skön träningsvärk idag, framförallt i ryggen och benen. Men känner även i armarna,axlarna och lite andra ställen.. Sköönt! Men tyvärr så är jag lite rosslig/tjock i halsen också... inte bra.
 
Så idag blir det att hålla pass mellan 12-13, jag kommer bara vara med lite lätt och mjuka upp kroppen så träningsvärken lättar lite. Efter passet kanske jag damsuger lokalen om jag hinner/orkar. Sedan blir det tåget hem och äta/sova för att se hur jag mår ikväll. Hoppas det känns bättre i halsen så jag kan köra lite MMA!! Men känner jag av den så kommer jag att ta det lungt, missar hellre 1-2 pass än att träna när jag är lite krasslig och blir sjuk 1 vecka..
 
Ha det bra & träna hårt!! // Gustav
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: