mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Dagens träning.

Kategori: Träning Crossfit

Tjeenare..
 
Dagen började med träning på praktiken, körde 30 min hopprep, lite lek i ringarna, jonglerings varianter mm ett ganska lätt och skönt pass. När jag hade tränat klart så städade jag lokalen (damsög golvet). Alltid roligare att påbörja ett nytt pass när de är rent o snyggt.
 
Efter det åkte jag hem och slappade och taggade inför kvällens pass som var MMA.
 
Vi gick igenom massa olika tekniker och körde en del fys. Riktigt jobbigt men sjukt kul. Har precis ätit en stor portion med kött, sås och potatis så nu väntar sängen. Ser typ dubbelt, så trött är jag.. så hoppas det inte blev allt för mycket stavfel i det här inlägget.. :) Kanske berättar mer om MMA passet i morgon men nu ska jag sova GODNATT!
 
// Gustav
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: