mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Dagens träning!

Kategori: Träning Crossfit

Gooood kväll!!
 
Vaknade med en skööön träningsvärk från gårdagens MMA träning.. Smällde i mig lite gröt och några mackor innan jag åkte iväg till praktiken! Var där mellan 10-14, vi fixade iordning mitt träningsschema som jag ska köra under praktikveckorna, det blev riktigt bra! Sedan tränade vi såklart lite oxå, det blev teknikträning på ryck.
 
Efter det blev det att dra hem en sväng, äta lite mat och sova en timme, sedan tåget tillbaka till etuna för att hjälpa till att hålla pass. Idag var det handbollslaget Göksten som var och tränade, först ett yngre lag typ 15 åringar sedan deras damlag tror jag :) Inte så stor koll men båda grupperna var duktiga och tränade hårt!
 
Passen varade mellan 17.30-20.00, så eftersom mitt tåg går hem igen kl 21.50 så har jag gjort upp med Jesper att jag stannar kvar och tränar efter vi har hållt pass, vilket är perfekt. För då får man tiden att gå samtidigt som man får ett till träningspass.
 
Dagens träningspass blev 4 set front squats och 4 set axelpress och som uppvärmning körde jag 10 min hopprep. Det gick bra och kroppen känns hyffsat pigg, träningsvärken släppte lite efter uppvärmningen!. 
Nu när jag är klar så sitter jag en stund vid datorn (perfekt med internet i gymmet haha) sedan kör jag lite chins, leker lite i ringarna mm när andan faller på. Om ett tag så blir det att äta mina mackor, duscha och börja gå sakta mot tåget.. fan va kallt de börjar bli uteee.. :/
 
Väl hemma så blir de ett stort lass mat sen soooova, så skönt!
 
// Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: