mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Styrketräning!

Kategori: Styrketräning

Riktigt skönt att vara tillbaka på gymmet, var ett tag sen sist.
 
Mötte Pontus nere på gymmet kl 18, värmde upp sedan körde vi följande!
 
* Drag till hakan
* Bänkpress
* Viktade chins
* Viktade dips
* Omvändbänkpress
* + 3 hantelövningar bland annat axelpress. Dom andra kan jag inte förklara.
 
Samtliga övningar kör jag 4x6 ( 4 set x 6 st repetitioner varje set)
 
Passet var tungt och det gick sådär.. men ge mig 1-2 veckor så är jag nog tillbaka där jag var innan sjukdom och andra uppehåll. Men det var iallafall riktigt skönt att köra lite styrka igen.
 
Har precis ätit mat och snart blir det att sooova!
 
Dagens kvällsmat blev wookade nudlar,grönsaker och kyckling! GOTT!
 
 
 
 
// Gustav
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: