mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Styrketräning!

Kategori: Styrketräning

 
Nyss käkat mat efter ett hårt träningspass, idag var det överkropp nere på gymmet som stog på schemat.
Körde passet tillsammans med Pontus!
 
Jag körde följande:
* Drag till hakan
* Bänkpress
* Viktade chins
* Viktade dips
* Omvändbänkpress
* + 3 hantelövningar bland annat axelpress. Dom andra kan jag inte förklara.
 
Körde 4x6 på alla övningar!
 
Passet då.. Jaa det var ett OK pass, allt förutom bänkpressen gick bra! Men ska ge det den här veckan också för att se hur kroppen kommer igång, blir det inte bättre i bänken så måste jag se över varför jag tappat i det.
 
Tog lite bilder under passet, vissa mer seriösa än andra!
 
 
Pontus körde stenhårt på slutet...haha.
 
Nu ska jag sova // Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: