mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Måndag - Löpteknik

Kategori: Idrott i skolan

Tjeena!
 
Kom nyss hem från skolan, har bara idrott på måndagar. Ganska chill!:)
 
Vi hade löpteknik idag, körde olika rusher med start från mage, rygg mm, längre rusher med växlande tempo samt explosivitetsträning och olika rörelser över häckar!
 
Var länge sedan jag körde rörlighetsträning/rusher blir att börja mer med det igen för det var väldigt roligt. Själva passet var inte så jobbigt, det hade gärna fått vart fler sprinter.
 
Men samtidigt så var det nog bra att det var lite lättare eftersom det var första träningspasset på nästan 2v efter förkylning.. Plus att jag känner mig ganska tung och ovan att löpa så det är nog bra att mjukstarta lite så jag inte gör illa mig!
 
Nu blir det mat sen tagga om för kvällens pass som är styrketräning, får se om jag tar lite bilder/filmer under passet! Ska bli grymt kul att komma igång igen iaf!!
 
 
 
Ha det bra!! // Gustav
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: