mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Kostnader för min Thailandsresa.

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Nu ska jag skriva ner kostnader som jag vet kommer dyka upp inför och under resan till campen i Thailand!
 
Den här listan kommer uppdateras löpande när jag upptäcker fler kostnader.
 
Eftersom jag inte vet exakt hur länge jag kommer att vara där så är det svårt att räkna ut en exakt kostnad på boendet, mat, träningsavgift mm.. Men jag kommer att räkna dessa avgifter på 2 månader för då ligger jag lite i överkant vilket är bättre än att räkna för lågt.  
 
Dom kostnader som jag vet hittills är:
 
* Flygbiljetter -  6500 - 9000 kr beroende på när/bolag och hur många/långa byten det blir.
* Visa - 800 kr  
 
* Träningsavgift på tiger muay thai & MMA - 4400 kr
* Boende - 2650 kr.
* Mat avgifter - Återkommer med prisuppgift men ca 6000 kr.
* Taxi/ta sig runt - 2000 kr.  
* Tvättavgift - 300 kr
 
Fortsatt uppdaterad lista kommer med tiden!
 
Nu ska jag börja klippa ihop en träningsfilm från förra veckan. // Gustav
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: