mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Kontaktpersoner!

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Mina kontaktpersoner jag kommer ha under det här projektarbetet är:
 
Kalle, min bror som är 27 år.
Sedan jag började träna så har Kalle vart min rådgivare gällande all träning, det är han som har hjälpt mig dit jag är idag. Så därför kommer jag att använda honom som min kontaktperson när det gäller träningsbiten.
Kalle har stor erfarenhet av träning, han har tränat brottning sedan han var liten och gick på brottargymnasiet i arboga. Hans största merit är ett SM-guld i brottning. Jag vet att han kommer fortsätta hjälpa mig maximalt med min träning.
 
Jag ska även ta kontakt med en svensk kille nere på campen jag ska åka till för att kolla upp vad man ska tänka på. Några killar i min MMA grupp har också vart i Thailand och tränat så jag ska prata med dom om det här projektet och se om dom har några tips.
 
Nästa sak att göra = Marknadsundersökning
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: