mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Dagens lektion.

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

På dagens lektion så har jag påbörjat en budget inför och under resan.
 
Jag har även hört runt lite på mitt gym om min marknadsundersökning, Frågorna jag ställde var:

1.       Läser du någon träningsblogg?

2.       Varför läser du en träningsblogg?

3.       Skulle du kunna tänka dig att läsa en inspirerande träningsblogg?

4.       Vad för träning vill du läsa om?

5.       Ska den innehålla bilder och filmer?

Några av dom läste inte träningsbloggar, andra gjorde det och dem gjorde det för att få inspiration om träning. Alla hade gemensamt att dom kunde tänka sig att läsa en träningsblogg om den var intressant. Dom ville gärna se att det fanns ett mål/ett syfte med bloggen, tillexempel att följa min resa till thailand. På sista frågan svarade alla JA, mycket bilder och filmer och inte så långa texter var det dom ville ha.

Ska även lägga upp den här marknadsundersökningen på facebook.

Så fort killen i min MMA grupp är på träningen så ska jag höra med honom om han kan ge mig lite tips och information om en sån här resa, eftersom han redan gjort en liknande resa.

 
 Ha det bra! // Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: