mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Dagens lektion 15 november.

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

Under dagens lektion så har jag gjort klart min marknadsundersökning (frågorna), har inte bestämt mig om jag ska fråga runt i olika klasser eller om jag ska göra en undersökning på facebook. Det blir nog det sistnämnda för att nå ut till så många som möjligt.
 
Jag har kollat ännu närmare på kostnader som kommer dyka upp och kommer sammanställa en lista på kostnader här på bloggen som jag kommer uppdatera vartefter. Flygbiljett, träningskostnader, mat, boende mm. Men det kommer när det börjar närma sig bokning.
 
Mitt mejl till killen på campen har jag inte kommit så mycket längre med eftersom jag inte har några direkta frågor just nu, redan kollat upp mycket av mina funderingar på internet redan. Men jag kommer ta kontakt med honom iallafall, även om jag inte har så mycket frågor!
 
Har även fixat ett youtube konto där jag kommer ladda upp träningsfilmer, har planerat att lägga upp en videoblogg i slutet av varje vecka med filmer från veckans träning.
 
 
 
 
Träna hårt!!! // Gustav
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: